Kategori arşivi: Sosyal Medya Pazarlama

Facebook Reklamları Kullanıcılara Gösterirken Nasıl Karar Veriyor?

Sosyal medya pazarlamanın en önemli sitelerinden birisi olan Facebook, Türkiye’den günlük 9,5 milyon üzerinden tekil ziyaretçiye ulaşarak, pazarlama dünyasının dikkatlerini çekmeye devam ediyor. Reklamları daha etkin kullanılabilmek için, Facebook reklam sunumlarının nasıl gerçekleştiğini anlamak sosyal medya pazarlama uzmanlarının dikkat etmesi gereken en önemli adımlardan bir tanesidir.

sosyal medya pazarlama nedir

Sosyal Medya Pazarlama Nedir?

Sosyal medya pazarlaması (social media marketing) aslında geleceğin en etkili pazarlama yöntemlerinden birisi diyebiliriz. Sosyal Ağlar (Facebook, Twitter, Linkedin, Google Plus, flickr vs.) üzerinden pazarlama strajetilerinin bütününe sosyal medya pazarlaması diyebiliriz. Ürününüzü ya da hizmetinizi sosyal medya siteleri, ağları üzerinde tanıtılması ve satışlarının yapılması, marka bilinirliğinn artırılması, kampanya ve haberlerin duyurulması ve dikkat çekilmesi için yürütülen pazarlama yöntemidir.

sosyal medya nedir

Sosyal Medya Nedir?

Sosyal Medya Pazarlaması hakkında sizlere daha iyi bilgi verebilmek için, önce sosyal medyanın tanımının yapılmasının daha doğru olacağını düşündüm.Dilerseniz tanıma bir atalım, sonraki konumuzda da pazarlama hakkında bilgi edinelim. İnternet var olduğundan, Web 2.0 çıkana kadar tek yönlü bilgi paylaşımından söz etmek mümkündü. Bilgiler web sitesi yöneticileri tarafından hazırlanır ve ziyaretçinin hizmetine sunulurdu. İnternetin gelişmesiyle çift yönlü ve eş zamanlı olarak bilgi paylaşımına başlanması ve bilgilere hemen ulaşılmasını sağlayan medya sistemine sosyal medya diyoruz.